Alle sportadviezen

337 Tips
Pages
bokszaktraining tips
Wil jij je techniek verbeteren voor een betere workout? Wij proberen je een advies te geven op het gebied van bokszaktraining.
fitness_recuperation_aptonia
Je lichaam is een tempel. Dus voorzie het van de juiste bouwstoffen en las af en toe een bouwstop in. Onderschat nooit het belang van een goede recuperatie!
Spierpijnen, kleine scheurtjes, krampen, verrekkingen of, erger nog, een volledig gescheurde spier: welke activiteit je ook doet, als sporter krijg je weleens te maken met een blessure. Weinig sporters ontsnappen eraan!
kalenji running
Aangezien uitdroging je loopprestaties sterk kunnen beinvloeden, is het natuurlijk belangrijk om hier voldoende rekening mee te houden! Wanneer treed dehydratatie op en hoe kan dit het best vermijden?
bergschoenen simond
Er bestaan verschillende soorten bergschoenen, hoe weet ik welke ik moet kiezen? Ontdek onze tips om je te helpen bergschoenen te kiezen.
kalenji kids aw16
Wat is er mooier dan je passie delen met je kinderen!? Maar is het wel verstandig om je kinderen al mee te nemen met hardlopen? Wij geven je een aantal tips die hopelijk meer duidelijkheid verschaffen.
tb-app-reis
Er zijn talloze apps om je budget te beheren, je traject uit te stippelen en je emoties tijdens je reis te delen! We hebben ze onderverdeeld in drie hoofdgroepen, zodat jij de beste kunt selecteren!
De houding waarbij je recht naar het dartbord bent gericht, is een klassieke houding bij darts. Hierbij moet je perfect rechtop en onbeweeglijk staan, de voeten wat uit elkaar, in een natuurlijke houding om goed je evenwicht te bewaren wanneer je het dartpijltje gooit.
Cricket is een strategisch spel, geschikt voor zowel gevorderde als beginnende spelers. Bij dit spel probeer je zelf de cijfers te gooien waar je het best in bent, én je kan ook proberen om je tegenstander te dwingen de cijfers te gooien die hem minder bevallen. Het doel van Cricket is om alle opgelegde cijfers te gooien vóór je tegenstander en ook nog de meeste punten te scoren.
Goed eten, beter sporten
Wat je eet als je aan sport doet, is heel belangrijk. Dankzij bepaalde voedingsstoffen kun je langer én beter sporten.
NAAR BOVEN